Herkese selamlar, ben Ayça 27 yaşında bir bayanım daha önce hiç evlilik yapmadım dolayısıyla burdaki diğer bayanlar gibi dul değilim.
Evlilik nedir nasıl yürür hayat evlendikten sonra nasıl devam ediyor bu konuda hiçbir fikrim yok. Ama yaşının eri olgun bayan ım.
Kendi hakkımda biraz bilgi vermek istiyorum, İzmirde yaşamaktayım, bir arkadaşımın firmasında hesap işleriyle uğraşmaktayım. Daha önce bir çok sevgilim oldu hiçbiriyle ileri gitmedim ve bundan sonra da hiç bir sevgilimle de ileri gitmeyeceğim. Evliliğin kutsallığına inananlardanım.
Kısacası benimle tanışmak istiyorsanız yorum yazın eğer ilgilenirsem ben size dönüş yaparım buraya hiç bir şekilde iletişim adresi yazmayacağım eğer yazarsam bir çok telefon sapığı türüyor. Eğer dul bayan telefon numaraları falan arıyorsanız başka kapıya.