Merhabalar benim adım Nilgün, 29 yaşında dul bir bayanım ve İstanbul’da ikamet etmekteyim kocamdan ayrılalı 1 yıl oldu ve çocuğum yok. Kadıköy’de yaşıyorum yaşadığım yeri de çok seviyorum. Bu arada özel bir şirkette müdür yardımcısı olarak çalışmaktayım.

Kocamdan ayrılmamın sebebi bana beklediğim ilgiyi göstermemesiydi. gerçekten çok iyi temiz kalpli bir insandı ama bana istediğim ilgiliyi göstermiyordu. Benim tek istediğim ilgidir. Eminim dul bayan ların çoğu aynı şikayetten dolayı kocasından ayrılmıştır.
Ara ara kız arkadaşlarla beraber futbol maçına gitmeyi severim bayan olmama rağmen bu tarz şeyler hoşuma gitmektedir. Dul bir bayan olarak kendimi çok genç hissediyorum tekrar evlenmeyi düşünüyorum ama bu sefer aynı yanılgıya düşmemek için çok hızlı olacağını düşünmüyorum. ama evlenmek istiyorum .
Evet dediğim gibi dul bir bayanım ve bayanların dilinden anlayan kibar sevecen olgun bir erkek arıyorum. Her şeyden önce karakteri düzgün olsun dürüst yalansız olsun yeter benim kendime yetecek kadar kendimi geçindirecek kadar maaşım var, karşı tarafında kendini geçindirecek kadar bir geliri olması yeterlidir. Gözüm yükseklerde değil zengin koca falan aramıyorum.