Selam benim adım Dila, Ankara’da yaşıyorum 29 yaşımdayım. Dul bir bayanım. Ankaradan dul arkadaş arıyorum , kendimi biraz tanıtmam gerekirse. özel bir şirkette çalışıyorum sekreterlik yapıyorum kendimi
geçindircek kadar maaşım var bir de kendime ait bir evim var. Kocamdan yaklaşım 5 yıl önce ayrıldım fazla uzun sürmedi zaten evlendikten bir yıl sonra ayrıldık. Bu yüzden tekrar yanlış tercih yapmamak için doğru kişi oldğuna emin olmadan evlenmeyeceğim.
Beni sakın gecelik bayan larla veya ankaranın pavyon kızları yla karıştırmayın. Gayet düzgün ahlaklı düzgün karakterli dul bir kadınım. Aradığım kişi 30 – 35 yaşlarında işi olan karşısındakine değer vermeyi bilen olgun bir erkek olmalıdır. Ben kendimden emin bir bayanım yalanı sevmem dürüstlük konusunda da kendime güvenirim.
Aradığım kişinin ankaradan olması öncelik sebebidir hatta tercih sebebidir. Ankara dul bayan ilanları ile ilgileniyorsanız benim ilanıma da yorum atabilirsiniz tercih bana kalmış belki dönüş yaparım istediklerim belli.