ankara da yaşıyorum evlenmek istiyorum dul bayanım. benimle ilgilenecek kol kanat gerecek dul bayanla olmaktan problem yaşamayacak erkek arkadaş arıyorum. arkadaşlık etmek istiyorum evlilik gibi bir düşüncem yok yeterince evlilik problemi yaşadım ben sadece sevgili olabileceğim zaman geçirebileceğim kendimi yanında mutlu hissedebileceğim bazen çıkıp çay kahve içip sohbet edebileceğim erkek arkadaş arıyorum bu bir kişide olmayabilir sevgilide olabilir normal arkadaşta olabilir ben çok sıkıldım sadece sohbet edip içimi dökmek istiyorum benimle ilgilenen kişiler mesaj göndersinler mesajlarına muhakkak cevap verecem şimdilik hoşcakalın görüşmek dileğiyle. saçlarım boya normaldede zaten açık tenliiyim esmer erkekler hoşuma gider esmer değilseniz yinede yazın ben esmer diye dietmiyorum arkadaşlık arıyorum önemli olan insanın iç güzelliğidir bence.
SICAK SOHBET HATTI GERÇEK KIZLARLA SICACIK SOHBETE HAZIRMISIN
 00237 800 05 44