Ankara sincandan geldim burda iyi niyetli gercek düşünen biriyle tanışma niyetindeyim. ailemle kalıyorum lise mezunuyum şuanda çalışmıyorum ev kızı yani :) konuşmasını bilen bayanlara hitap etmesini bilen agırbaşlı insana guven veren birini tanımak istiyorum. ankarada olabilir veya çevre illerdende olabilir benim n büyük istegin lütfen dürüst olsun bu yani yoksa tanışmamızın bir anlamı olmayacaksa birbirimize kuşku ve korku ile bakacaksak hiç olmasın daha iyi. burda iyi kişiler var gördüm bunun için bende cesaret aldım. rahatsızlık durumu herkesi sıkar bay bayan farketmiyo bu durumlar anlayış içinde birbirimize ne aradıgımız nasıl birini bekletigimizide mesajlarla birbirimize ifade edebiliriz. açıklamam bu kadar tşkler.

Bu arada facemde var ama tanımadan vermek veya kimsyi eklemek istemiyorum egr biri olursa veya mesajlarında sıcaklık hissettigim olursa eklerim tabi sizinde face varsa ordan birbirimizi görebiliriz. bende konuştugum kişiyi görmek isterim. byy