Erkeklerin bir sözünü şöyle yorumladım.." antalya zengin yakışıklı erkek arkadaş arama " yani sizin " antalya deniz kum ve kız " sözünüze cevaben geldi :)

İsmim ezgi antalya'da yaşıyorum burda genellikle sezonlarda yogun olmak üzere tur şirketlerinde çalışıyorum yüksek okul mezunuyum ve kendi işimde başarılıyım diyebilirim. Arabası olan bir arkadaşla takılmak istiyorum diyecem ama arabasının olması için zengin olması gerekiyor . direk zengin deseydim farklı algılanacaktı değil mi :)

sosyal, hareketli, anı yaşamasını bilen ve hiç bir maddi problemi olmayan burdan veya buraya tatile gelmek isteyen bir erkek arkadaşla tanışmak istiyorum. günü gününde bırakan her olayı arabeske baglamayıp düştüğü her durumu duygusalım ayagıyla çıkmayan, tatlı ve yakışıklı erkek arkadaşlar hiç durmadan bu ilanıma yorum yapabilir.

Görüşmek üzere sevgilerimle bbaayy ;)