selam ismim ceyda karabük sayfanboludan yazıyorum gercek bir erkek arkadaş bulmak adına ilan yazıyorum. Aşk adına bir çoğumuzun hayalleri var ve bazıları onu bulana kadar savaşır bazıları ise benzerini bulduguyla avunur hele hiç bulamayanları saymıyorum bile.

Ben gerçekten doğal birşey arıyorum hoşlandığın birinin etrafında pervane olup onu görsellikle almak belkide kimisi için kolay ama benim istemedigim birşey..

bir film repligi sizinle paylaşmak istiyorum
"Birinin sana bir şey yapamazsın demesine izin verme...Bir hayalin varsa onu koruman gerek. İnsanlar bir şey yapamaz ve senin de yapamayacağını söylerler. Bir şey yapmak istiyorsan, gidip onu zorla al. (The Pursuit of Happiness)"

Zorla almaktan kasıt; yakasından tutup getirmek değil ! ben yüreğimdeki sevgiyi ortaya koyarım ve gercekten sevecekler bunu gözardı edemez.

Yaşıma göre çok şeybiliyorum hadi gel.. !