Merhabalar. Ben gaziantep’ten Beyza. Tıpkı bir antepfıstığı gibi güzel olduğumu söylemek istiyorum. ilanımın başlığından da belli ettiğim gibi fıstık gibi bir kızım. Biraz açık giymeyi falan seviyorum ama umarım hayatımı alacağım erkek arkadaşım buna aldırış etmez. Çünkü ben eğer açık giyiniyor sen bile bunu erkek arkadaşım için giyinirim. Kıskanç bir erkek olması benim için sorun teşkil edebilir.

Çünkü güzel bir kız olduğum için oturduğum mahallede, etrafımda, okul hayatında bile erkeklerin ilgisi sürekli benim üzerimde oluyor. Beni kaldırabilecek ve taşıyabilecek bir sevgili bulursam onunla birlikte onun evinde yaşamak istiyorum. Ailem yok. Sadece annemle birlikte yaşıyoruz. Annem benim hayatıma kesinlikle karışmaz. İstediğim yerde istediğimi yapabilirim.



Sizin anlayacağınız özgürlüğüne düşkün olan bir kızım nokta ancak Erkek arkadaşıma çok fazla masraf çıkarmam. Çünkü ben erkek parası yiyen aptal kızlardan değilim. Ben kendi kazancını kendim sağlıyorum. Yani benim kuaför paramı, giyim kuşam paramı kimse ödemeyecek. Sadece benim erkek arkadaşım benimle ilgilenecek ve bana her gün günaydın mesajı ve iyi geceler mesajı atacak.

Ve bunun gibi saçma sapan isteklerim var. Yani sıradan Ve her erkeğin gerçekleştirebileceği ufak tefek isteklerim diyebilirim. Bunları karşılayabilecek olan ve kafama yatan biri ile sevgili olmak istiyorum. Türkiye’nin neresinden olduğu hiç önemli değil. Hiç düşünmem çıkar basar gelirim. Yeter ki birlikte aynı evi paylaşalım ve güzel bir hayat yaşayalım. Bu arada erkek arkadaşımın sürekli evde olmasına gerek yok. Haftada birkaç gün eve gelse benim için yeterli olur.

Beyza'ya mesaj gönder