Öncelikle herkese selam arkadaşlar. Bu siteyi Twitter’da dolaşırken tesadüfen gördüm. İnternette siteyi biraz araştırdım da güvenilir bir site olduğunu söyleyen insanlara denk geldim. Normalde böyle bir siteye böyle bir yazı kesinlikle göndermem. Ama arkadaşlarım bu sitenin güvenli olduğunu söylediler. Hatta mahallede gül Selin adında bir kız var. O kız bu site sayesinde erkek arkadaş bulmuş. Aslında benim internet ortamında erkek arkadaş aramak gibi bir sorunum yok. Fakat tahmin edersiniz ki, gerçek hayatta kendi mahallenizden, kendi şehrimizden sizi tanıyan biriyle sevgili olmak çok zor. Zaten ben hayatımdaki insanlara hiç ama hiç güvenmiyorum.



24 yaşındayım ama bu yaşıma kadar hiç güvenebileceğim bir insan görmedim. 17 yaşındayken ailemden ayrıldım. Babam anneme şiddet uyguluyordu. Ben annemin yanında durdum. Ama bir yıl sonra annemle babam boşandılar. Annem başka bir adamla evlendi. Annemin evlendiği adam beni kendi evinde istemedi. Bu durum her ne kadar beni üzüyor olsa bile annemin mutluluğu için o evden de ayrılmak zorunda kaldım. Şu anda İstanbul’da adını vermek istemediğim bir yerde yaşıyorum. Çok şükür kendi ayaklarımın üzerinde duruyorum. Hiç kimseden maddi ve para yönünde bir beklentim yok. Oturduğum daire benim değil şu anda kiracı olarak oturuyorum. Ama altımda iyi kötü ayağımı yerden kesecek bir arabam var. Bu yaşımda kendi kendime çok şükür arabamı da aldım. Aylık gelirim de beni idare edecek kadar ve bana yetiyor.

Benim bu sitedeki tek amacım gerçekten ciddi anlamda ilişki yaşayabileceğim, bana sahip çıkabilecek mi sevgili olabileceğimiz bir erkek arkadaş bulabilmek. Hatta mümkünse benimle birlikte yaşasın, benim evimde benim yemeğimi benim ekmeğimi yesin istiyorum. Çalışıyor olması ya da işsiz olması benim için hiç problem değil. Her şey zamanla toparlanır. Ben çok zor bir hayat sürecinden geçtiğim için insanları anlayabiliyorum. Bu devirde ne yazık ki günümüz standartlarında Türkiye’de iş bulmak, para kazanmak ve iyi bir yere gelmek çok zor. Aynı şey erkekler içinde geçerli. Hatta biz kadınlar bu konuda daha şanslıyız diyebilirim. Kadınların iş bulması ve para kazanması erkeklere nazaran biraz daha kolay. Erkekler ne yapsın ki? Onlar için hayat Çok ama çok daha zor. Bu sebepten dolayı ne kadar para kazandığınız ya da hiç para kazanamıyor olmanız benim için sorun teşkil etmiyor. El ele verdikten sonra aşılamayacak hiçbir yokuş yoktur. Ben gerçekten benim yanımda olabilecek, birlikte sarılıp uyuyabileceğim, beraber el ele tutuşarak sahillerde gezebileceğim, birlikte film izleyebileceğim ve bu tarz aktiviteleri gerçekleştirebileceğim bir erkek arkadaş arıyorum.



Benim için yaşınızı da çok fazla sorun olacağını sanmıyorum. Benden 25 30 yaş büyük olursa elbette problem olabilir. Ama benden 15 yaş ya da 20 yaş büyük olması benim için hiç sorun değil. Olgun erkeklerden de hoşlanıyorum henüz olgunlaşmamış olan erkeklerden de diyebilirim. Yani benim için önemli olan sizin kalbinizin güzelliği ve insan olmanız. Sonuç olarak insanların tipi ile yargılamak da yanlış. Yani Türk erkekleri göbekli olur. Türk erkekleri kıllı da olabilir. Ben bu gibi şeylere takılmıyorum. Herkesin kaşı gözü düzgün olacak diye bir kural yok. Fotoğrafından da göreceğiniz gibi ben güzel bir kadın olduğunu düşünüyorum. Zaten etrafındaki insanlar da benim çok güzel bir kadın olduğunu söylüyorlar. Aslında çirkin kadın yoktur arkadaşlar sadece bakımsız kadın vardır.

Şunu da söylemek istiyorum. Ben makyaj yapmayı, açık seçik giyinmeyi, topuklu ayakkabı giymeyi çok severim. Bakımlı kadınların yapması gereken her şeyi yaparım. Mesela sabahları rujunu sürmeden kesinlikle evden çıkmam. Bir kadının açık giyiniyor olması, kendisini çok iyi bakıyor olması sizi aldatacağını anlamına gelmez. Ben hayatıma alacağım belki hayatımın en üst bölgesine koyarım. Yani onun haricinde hiçbir erkek gözlerime dahi bakamaz. Baksa bile sadece baktığıyla kalır. Ben sadece birlikte olduğum erkekle yaşamam gerekenleri yaşarım. Hem de kelimenin tam anlamı ile yaşarım. Her bağlamda hayatıma girmiş olan erkeği dibine kadar mutlu edeceğimden adım gibi eminim. Daha önce elbette birkaç kez ilişkilerim oldu. Aslında her şeyi burada anlatmanın ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum ama her şeyi bilmenizi istiyorum. Bundan önceki ilişkilerimden bir tanesi çok ciddi olarak iki yıl sürdü. İki yıl boyunca onun evinde onunla birlikte yaşadım. Fakat ne yazıkki onu da yalan dolan bir insan olduğunu anladıktan sonra şu anda yapayalnız kaldım.

Artık bu yalnızlığıma son verebilecek adam gibi birini istiyorum. Bundan 1 bucuk yıl önce Çok garip olaylar yaşadım. Ama bu olayları burada anlatmak istemiyorum. Benimle birlikte olacak insanın boynunu koklayarak, yanağından öperek, onun omuzunda ağlayarak anlatmak istiyorum. Alkolün ve sigaram var. Bunuda bilmenizi istiyorum. Yani hem alkol alıyorum hem de sigara içiyorum. Bunun haricinde hafta sonları bana gitmek ve canlı müzik dinlemek çok hoşuma gidiyor. Bunları da birlikte yapabileceğimizi ümit ediyorum. Yukarıda da söyledigim gibi maddi olarak hiçbir beklentim yok. Bu söylediklerimin hepsini benim cebimdeki para ile yapabiliriz. Hiç sorun teşkil etmez. Ve bunu Ömrüm boyunca hiçbir zaman dile getirmem. Daha önce de söyledigim gibi benim için önemli olan gönüllerin bir olması, karşılıklı olarak kriterlerimizin uygun olması ve beni anlayabilen bir insanla birlikte yaşamak. Umuyorum demek istediklerimi anlatabilmişimdir. Aslında anlatacak çok daha fazla şeyim var ama dediğim gibi bunları sadece hayatıma aldığım insana anlatmak istiyorum. Lütfen sizlerde kendinizden bahsederken bana uzun uzun anlatın. Ve bana mesaj göndermekten kesinlikle çekinmeyin.

ÇİÇEK'E MESAJ YAZ