Yaşamı farklılaştıran insanlar arkadaşlar lazım

monotonluktan sıkıldım. yaşama farklı gözle bakmaya heyecan katmaya tanışmaya deger ve iyiki varsın diyebilecegim birinin yanımda olmasını istiyorum. Balıkesirde yaşıyorum ama aslen buralı degilim hayatı fazla kendince sorun etmeyen ama sorumsuzcada davranmayan kibar biriyle tanışmayı düşünüyorum ama mutlak bir erkek arkadaş degil sadece o fikirle bulunmuyorum biraz sosyalleşmek dedigim gibi farklılık katmak için insanlarla tanışmayı düşünüyorum olayı fazla büyütmeye gerek yok yani. düşünün evlenip cocuk yapmak istiyorum diyen bir ilan bile gördü m :) bu bana çok basit sıradan hayalci geldi hayat bu olmaması lazım. böyle bir şey olmaz demiyorum ama arkadaşlık sitesindeyiz herseyinde illa o noktalara baglanmasını beklemiyordum. bir cafe ortamı ortak bir noktada buluşma adına yapılan tanışmaları istiyorum. biraz daha yazarsam bende hayale kacacam. umarım dedigim gibi biriyle yakındave dedigim gibi tanışırız. herkese mutluluklar diliyorum hayatı sevin ve bırakmayın..